می شود آیا نگاهت را خرید؟

باغ عشق

مجموعه ای از نایاب ترین جملات عاشقانه شعر

تو کی  خواهی گفت که من به تو می اندیشم

کی خواهم شنید  " تورا من چشم در راهم "

کی بر زبانت جاری خواهد شد" تو نیز همرنگ منی"

کی تو مرا همراه  خواهی شد

کی یک  لبخند از تو  مرا درمان همه  خواهد شد

کی وجودت با من گره خواهد خورد

 کی در دل مرا خواهی پذیرفت و با من هم پیمان خواهی شد

آیا   پرنده خیال  مرا روزی  آشیان خواهی داد؟

تا به کی باید انتظار کشید

تا به کی مهر بر لبانت باید دیدن

کی این غنچه  دهان باز خواهد کرد

می شود آیا تو هم اندیشه ات بی یاد او در هم شود؟

تیر حرفم تو را کی قلب خواهد شکافت.

کی ز خاره  چشمه جوشان خواهد شد

کی تو را از دل سخن با من خواهد بود

خانه تکانی دلت ،آمد نم را کی نشانه خواهد شد

لحظه را می پایم ، سرخوشم و میدانم که تو را خواهم یافت

اما نکند من هم به عبث می پایم

 ای دریغا ! نکند ساقه ای نازک  اندییشه ام  به برم  واشکند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه